2.1 |
Nabídkou prodávajícího na uzavření kupní smlouvy s kupujícím je umístění zboží na webovém rozhraní
obchodu současně s uvedením jeho ceny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků
a informací o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením
a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno
v rámci území České republiky. Tím není dotčena možnost uzavření kupní smlouvy jiným způsobem za
individuálně sjednaných podmínek.
|
2.2 |
Návrhem kupujícího na uzavření kupní smlouvy je vyplněný a prodávajícímu odeslaný objednávkový
formulář umístěný ve webovém rozhraní obchodu (dále jen „objednávka“). Objednávka obsahuje
informace zejména o objednávaném zboží, které kupující „vložil“ do nákupního košíku webového rozhraní
obchodu, způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného
zboží, informace o nákladech spojených s dodáním zboží.
|
2.3 |
Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „objednat“. Odesláním
objednávky současně kupující potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami v rozsahu
jejich textu uvedeném na webových stránkách prodávajícího.
|
2.4 |
Doručení objednávky prodávající neprodleně po jejím obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou,
a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce.
|
2.5 |
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní
ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky
(například písemně či telefonicky).
|
2.6 |
Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena doručením přijetí objednávky (akceptací)
prodávajího zaslaným kupujícímu elektronickou poštou na jeho elektronickou adresu.
|
2.7 |
Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami,
které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.
|
2.8 |
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku při a v souvislosti
s uzavřením kupní smlouvy (např. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní
hovory) hradí kupující ze svého. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku
(telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu
telekomunikačních služeb, které kupující používá.
|
2.9 |
Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě
uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty. V případě, že některý z
požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou
adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko
kupujícího.
|
3.1 |
Kupní ceny zboží jsou aktuální a konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků,
které musí kupující pro získání zboží zaplatit s výhradou poplatků za dopravné apod.
Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou.
|
3.2 |
Kupní cenu zboží a náklady na balení a dodání zboží (dále jen „kupní cena“) může kupující uhradit
prodávajícímu následujícími způsoby:
-
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím
-
- v hotovosti na výdejním místě či v showroomu prodávajícího, případně v jiném místě po předchozí dohodě prodávajícího s kupujícím
-
- na splátky
-
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2111606856/2700, vedený u společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
|
3.3 |
Kupní cena je splatná v okamžiku převzetí zboží kupujícím, je-li placena v hotovosti nebo na dobírku, jinak do 14-ti dnů
od uzavření kupní smlouvy.
|
3.4 |
Při bezhotovostní platbě je kupující povinen při převodu peněz uvést variabilní symbol platby.
Variabilní symbol je dle konkrétní situace číslo faktury nebo číslo objednávky, případně mu bude
prodejcem jiným způsobem jasně oznámen. V takovém případě je závazek kupujícího uhradit kupní cenu
splněn okamžikem připsání částky kupní ceny na účet prodávajícího.
|
3.5 |
Prodávající je oprávněn zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení
objednávky, požadovat zaplacení kupní ceny před odesláním zboží kupujícímu. Vyjma tohoto případu
prodávající nepožaduje od kupujícho zálohu či jinou obdobnou platbu předem.
|
3.6 |
Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat. Je však možné,
aby prodávající poskytl kupujícímu v individuálních případech možnost zvýhodněné ceny například
kombinací některých slev či jiným vhodným způsobem.
|
3.7 |
Prodávající vystaví po uhrazení ceny zboží kupujícímu daňový doklad – fakturu a zašle jej v elektronické
podobě na elektronickou adresu kupujícího. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.
|
3.8 |
Akční ceny platí do vyprodání zásob nebo po dobu časově určenou. U akčních cen není nárok na prodlouženou záruku zdarma.
|
4.1 |
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží převzetím zboží. Má-li prodávající zboží odeslat na místo
splnění nebo určení, platí, že zboží bylo předáno v době, kdy bylo předáno k přepravě.
|
4.2 |
Kupující bere na vědomí, že lhůta pro dodání zboží uvedená u jednotlivého zboží ve webovém rozhraní
obchodu a v potvrzené objednávce je vzhledem k technickým možnostem prodávajícího pouze orientační.
|
4.3 |
Způsob doručení zboží a místo splnění nebo určení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak.
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě určení kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady
spojené s tímto způsobem dopravy.
|
4.4 |
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím, je kupující povinen převzít
zboží při dodání na určené místo. Nepřevezme-li kupující zboží na určeném místě dodání, je prodávající
oprávněn požadovat paušální náhradu nákladů za uskladnění zboží ve výši 70 Kč (slovy: sedmdesát korun
českých) za každý den prodlení kupujícího s převzetím zboží, maximálně však do výše kupní ceny zboží,
a náhradu nákladů za přepravu zboží, které musel prodávající vynaložit za účelem dodání zboží.
|
4.5 |
V případě, že z důvodů na straně kupujícího musí prodávající zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem,
než bylo dohodnuto, je kupující povinen uhradit náklady spojené s takovým doručováním zboží.
Nepřevezme-li kupující zboží ani při opakovaném nebo jiném než dohodnutém dodání, má prodávající
právo od kupní smlouvy odstoupit.
|
4.6 |
Při dodání zboží přepravcem je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a neúplnou nebo
poškozenou zásilku je kupující povinen neprodleně oznámit e-mailem na adresu elektronické pošty
prodávajícího reklamace@drezyfranke.cz, sepsat s přepravcem škodní protokol a tento bez zbytečného
odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou prodávajícímu; v takovém případě nemusí kupující zásilku
od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky zboží byl
neporušen a na případnou pozdější reklamaci týkající se porušení obalu zboží nebude brán zřetel.
Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva zboží
reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
|
5.1 |
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že je zboží po dobu určenou právními předpisy nebo prohlášením
prodávajícího po jeho převzetí kupujícím (dále jen „záruční doba“) ve shodě s kupní smlouvou, zejména,
že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávané zboží má vlastnosti, které si strany
ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které
kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné; že se zboží hodí k
účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle
používá; že zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost
nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy; že je zboží v odpovídajícím množství,
míře nebo hmotnosti, a že zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
|
5.2 |
V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní
smlouvou“), má kupující právo požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze
vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu
součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady
neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné
odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě
odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší
počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
|
5.3 |
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu
její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou
slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc
opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání
nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
|
5.4 |
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při
převzetí. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl,
že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán,
a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu
věci právo na přiměřenou slevu.
|
5.5 |
Zákonná záruční doba je 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Prodávající
poskytuje kupujícímu spotřebiteli záruční dobu dvacet čtyři (24) měsíců a kupujícímu podnikateli
poskytuje záruční dobu šest měsíců. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit.
Délka záruční doby je vždy vyznačena na záručním listě. Záruční doba se skládá ze zákonné
lhůty a případně prodloužené záruční lhůty. Záruční doba se dále prodlužuje o dobu, po kterou
bylo zboží v reklamaci. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba,
zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.
|
5.6 |
Záruční doba zboží prodávaného se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd.) je 12 měsíců.
Tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji zboží a dostatečně výrazně i u nabízeného zboží
a v potvrzení objednávky. U zboží prodávaného za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka
nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
|
5.7 |
Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití
věci do místa určení. Má-li koupenou věc uvést do provozu někdo jiný než prodávající, běží záruční
doba až ode dne uvedení věci do provozu, pokud kupující objednal uvedení do provozu nejpozději do
tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost.
|
5.8 |
Na žádost kupujícího prodávající poskytne kupujícímu záruku písemnou ve formě záručního listu.
Záruční list obsahuje obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo a sídlo, obsah
poskytované záruky, její rozsah, podmínky, dobu platnosti a způsob, jakým je možno uplatnit
nároky z ní plynoucí. V záručním listu prodávající zároveň uvede, že poskytnutím záruky nejsou
dotčena práva kupujícího, která se ke koupi zboží váží. Nesplněním povinností týkajících se vydání
záručního listu není platnost záruky dotčena.
|
5.9 |
Místem pro uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího na adrese 2Traders CZ s.r.o.,
Kunětická 2534/2, Praha 120 00, nebo v sídle firmy 2Traders CZ s.r.o., Kunětická 2534/2, 120 00 Praha 2,
pokud je to možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb. Pokud je v
záručním listě nebo v jiném, ke zboží přiloženém dokumentu uveden autorizovaný servis, uplatní kupující
právo v takovém autorizovaném servisním servisu. Pro vyřízení reklamace může kupující využít reklamační
formulář na webové stránce prodávajícího.
|
5.10 |
Není-li možno reklamaci vyřídit opravou na místě u kupujícího a je potřeba přepravit reklamované
zboží do místa provedení opravy a zpět, zajistí tuto přepravu prodávající nebo autorizovaný servis.
Totéž platí při vyřízení reklamace výměnou vadného zboží za bezvadné. Jde-li o oprávněnou reklamaci,
nese prodávající nebo autorizovaný servis náklady takové přepravy ze svého. V opačném případě hradí
tyto náklady kupující.
|
5.11 |
Záruka se nevztahuje na vady a poškození zboží vzniklá:
-
a) špatnou obsluhou,
-
b) neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením nebo zanedbáním péče o zboží,
-
c) instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou,
-
d) mechanickým poškozením zboží,
-
e) elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek,
-
f) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
-
g) nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
-
h) provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
-
i) úpravami provedenými kupujícím zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
-
j) poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí
|
5.12 |
Omezení záruky neplatí, pokud byly vlastnosti zboží, jež jsou v rozporu s výše uvedenými podmínkami,
kupujícím a prodávajícím výslovně dohodnuty, vymíněny nebo prodávajícím deklarovány, případně je lze
očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo obvyklému způsobu užití zboží.
|
5.13 |
Porušení ochranné pečeti, informativní nálepky či sériového čísla může být důvodem zamítnutí reklamace,
ledaže k takovému poškození dojde při obvyklém používání. Pečeti a sériová čísla jsou nedílnou součástí
produktu a nijak neomezují právo kupujícího zboží užívat.
|
5.14 |
Volbu způsobu vyřízení reklamace provádí kupující. Prodávající upozorní kupujícího na nevhodnost
volby a navrhne kupujícímu vhodný způsob. Pokud kupující nezvolí způsob vyřízení reklamace v
prodávajícím poskytnuté přiměřené lhůtě, zvolí jej prodávající. Zvoleným způsobem vyřízení reklamace
je kupující vázán a není oprávněn jednostranně volbu uplatněného způsobu vyřízení reklamace měnit.
To neplatí, pokud kupujícím zvolený způsob vyřízení reklamace zanikl (např. z důvodu nemožnosti plnění)
anebo pokud vada, pro kterou byla reklamace uplatněno, nabyla nového charakteru.
|
5.15 |
Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty
se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci
včetně odstranění vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne
uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se
spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí
této lhůty se má za to, že vada na zboží skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se
jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
|
5.16 |
O uplatnění reklamace vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení s uvedením data uplatnění reklamace,
rozsahu reklamovaných vad, způsobu požadovaného vyřízení reklamace. Po vyřízení reklamace vydá
prodávající kupujícímu potvrzení s uvedením data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení
o provedení opravy a době trvání vyřízení reklamace, případně zamítnutí reklamace s odůvodněním.
Potvrzení o uplatnění a vyřízení reklamace může prodávající zaslat kupujícímu též elektronickou poštou.
|
5.17 |
Kupující má právo na úhradu nutných, skutečně účelně vynaložených nákladů (zejména poštovného, které
uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných
práv z odpovědnosti za vady.
|
5.18 |
Prodávající informuje kupujícího o vyřízení reklamace a o tom, do jaké lhůty si má dané zboží
vyzvednout. Nebude-li kupujícímu doručena informace o vyřízení reklamace z jakéhokoliv důvodu
na straně kupujícího či prodávajícího, je povinen si kupující vyzvednout dané zboží neprodleně,
nejpozději ve lhůtě 30 dnů po uplynutí 30 denní lhůty určené pro vyřízení reklamace. Po uplynutí
8 měsíců ode dne vyřízení reklamace je prodávající oprávněn na účet kupujícího k prodeji tohoto
zboží. Výtěžek z prodeje kupujícímu vydá po odečtení za skladné a účelně vynaložených nákladů
na prodej.
|
5.19 |
Kupující není oprávněn zajistit si odstranění vad zboží u třetích osob a následně uplatňovat
zaplacení nákladů takového postupu u prodávajícího. Kupující není oprávněn při uplatnění reklamace
pozastavit zaplacení kupní ceny.
|
6.1 |
Kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Využije-li kupující
právo odstoupit od smlouvy, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud kupující v jejím
průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje. Odstoupení od kupní smlouvy musí být
prodávajícímu doručeno v písemné formě s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla bankovního
účtu pro vrácení peněz. Lhůta začíná běžet ode dne následujícího po dni, kdy kupující převzal zboží.
Pokud poslední den této lhůty připadne na sobotu, neděli či svátek, je za poslední den této lhůty
považován následující nejbližší pracovní den. Po odstoupení od smlouvy je kupující povinen zaslat
nebo předat kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží,
které od něho obdržel. Kupující bere na vědomí, že pokud při vrácení zboží prodávajícímu užije
způsobu doručení na dobírku, prodávající není povinen takovou zásilku převzít a vzniklé náklady budou
účtovány kupujícímu.
|
6.2 |
Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat na adresu provozovny prodávajícího - 2Traders CZ s.r.o.,
Kunětická 2534/2, Praha 120 00 nebo na adresu elektronické pošty prodávajícího reklamace@drezyfranke.cz.
K odstoupení od kupní smlouvy může kupující užít formuláře umístěného na webových stránkách
prodávajícího. V případě užití formuláře potvrdí prodávající kupujícímu bez zbytečného odkladu jeho
přijetí prostřednictvím elektronické adresy kupujícího.
|
6.3 |
Zboží by měl kupující vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně
originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží
nekompletní či poškozené, může prodávající vracenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku.
|
6.4 |
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vrátí prodávající kupujícímu celou kupní
cenu nejpozději do 14 dnů od odstoupení stejným způsobem, jakým prodávající kupní cenu od kupujícího
přijal, vyjma nákladů na dopravu, pokud byl zvolen jiný než nejlevnější způsob dopravy. V případě
úhrady v hotovosti uhradí prodávající kupní částku kupujícímu na číslo bankovního účtu, který
kupjící uvede.
|
6.5 |
Uplatní-li kupující právo na odstoupení, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů
spojených s vrácením zboží. Tím není dotčeno právo prodávajícího na náhradu za poškození, opotřebování
či částečné spotřebování nebo opotřebování vráceného zboží, včetně nákladů na odborné posouzení
stavu zboží, jeho umytí a uvedení do původního stavu, odborné nové zabalení zboží a náklady na
přepravu zboží k odborným třetím osobám a zpět k prodávajícímu (dále jen „náklady na uvedení zboží do
původního stavu“).
|
6.6 |
Prodávající je oprávněn svou splatnou pohledávku za kupujícím z důvodu náhrady skutečně vynaložených
nákladů spojených s vrácením zboží nebo pohledávku z důvodu náhrady na uvedení zboží do původního
stavu započítat oproti splatné pohledávce kupujícího za prodávajícím z důvodu vrácení zaplacených
finančních částek.
|
6.7 |
Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže kupující odstoupit od smluv:
-
a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
-
b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
-
c) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
-
d) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
-
e) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
-
f) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
-
g) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
-
h) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
|
6.8 |
Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém
případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet
určený kupujícím.
|
8.1 |
Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na
zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého
a osobního života subjektu údajů.
|
8.2 |
Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování osobních údajů, tj. jméno
a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně jen jako
„osobní údaje“) pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely
prodávajícího a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným
na adresu provozovny prodávajícího 2Tradres CZ, Kunětická 2534/2, Praha 120 00.
|
8.3 |
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění
smlouvy s kupujícím a marketingových akcí prodávajícího a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí
osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného
zboží (sdělení jména a adresy dodání).
|
8.4 |
Osobní údaje, poskytuje kupující prodávajícímu dobrovolně za účelem splnění objednávky a marketingových
akcí prodávajícího; osobní údaje kupujícího jsou prodávajícím shromažďovány,
zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění.
|
8.5 |
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu,
při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě, a že je povinen bez
zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
|
8.6 |
Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele.
Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího
předávány třetím osobám.
|
8.7 |
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické
podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
|
8.8 |
Kupující přijetím těchto obchodních podmínek potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné,
a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
|
8.9 |
Má-li kupující za to, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování osobních údajů v
rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména
jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, je kupující oprávněn
požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení nebo požadovat, aby prodávající nebo
zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
|
8.10 |
Je-li požadavek kupujícího podle předchozího ustanovení shledána prodávajícím za oprávněnou,
odstraní prodávající nebo zpracovatel neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo
zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto
ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu
osobních údajů přímo.
|
8.11 |
Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen
tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí
věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
|