Ochrana osobních údajů a cookies
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto eshopu s tím souhlasíte. Další informace V pořádku
Telefon:+ 420 603 33 04 48
 Email: ceny@drezyfranke.cz
Poradenství 7 dní v týdnu
DISKUZE
603 33 04 48 / 725 93 09 50 DENNĚ do 23 00
Nákupní košík
Nákupní košík
0 produktů 0 Kč
Doprava zdarma DOPRAVA ZDARMA OD 4000 Kč
Zákaznický servis PROFESIONÁLNÍ ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Věrnostní odměny VĚRNOSTNÍ ODMĚNY
Odborné zabudování ODBORNÉ ZABUDOVÁNÍ

Reklamační řád pro reklamaci služeb

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb objednaných prostřednictvím on-line obchodu drezyfranke.cz od naší společnosti

2Traders CZ s.r.o., se sídlem Kunětická 2534/2, Vinohrady, 120 00 Praha 2,
IČ: 27592421,
DIČ: CZ27592421,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 117537
Adresa pro doručování: 2Traders CZ s.r.o., Kunětická 2534/2, Vinohrady, 120 00 Praha 2
Telefonní číslo: + 420 
Kontaktní e-mail: reklamace@drezyfranke.cz


1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme?

Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Shodou se smlouvou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu. Shodou se smlouvou je zejména to, že:

  • služby odpovídají popisu na webovém rozhraní, popisu obsaženému v reklamě, nebo v naší komunikaci vztahující se ke smlouvě;
  • služba je poskytnuta v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě.

2. Jaká je záruční doba poskytované služby?

Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do šesti měsíců od poskytnutí služby.


3. Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatné odstranění této vady služby. Nelze-li vadu služby takto odstranit, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.


4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

  • jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
  • jste vadu sami způsobili, zejména porušením Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb a právních předpisů.

5. Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.

Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování služby, a dále vždy telefonicky, e-mailem či písemně, a to tak, že vadu označíte nebo oznámíte, jak se projevuje.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.



Tento Reklamační řád je platný a účinný od 25.4.2016.